expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24 Kasım 2017 Cuma

Washington, Amerika

Washington Monument
Araba kiralayıp seyahatimizin ilk durağı olan Washington'a girerken inanılmaz bir şekilde heyecanlıydık.
Washington'da ilk fotoğrafımızı çekip hemen bir otopark bulduk ve arabayı otoparka bırakıp gezmek için yola koyulduk.
Washington'da çok fazla müze var ve gittiklerimizin hepsi de ücretsiz ve oldukça büyüktü.
Hepsine gidecek kadar fazla zamanımız yoktu ancak en iyilerine gittiğimizi düşünüyorum.

MÜZELER

Smithsonian National Museum of Natural History

National Museum of the American Indian

National Museum of American History: Presidential Podium

National Air And Space Museum

Abraham Lincoln, Washington

BEYAZ SARAY

White House, Washington
Bizim gittiğimiz tarihlerde başkanlık seçimleri olduğu için çok fazla basın Beyaz Saray'ın önünde bekliyordu.
Ayrıca çok fazla polis vardı ve fotoğraf çekerken hiç umursamadan önümüzden geçiyorlardı.
Beyaz Saray'ın hemen karşısındaki parkta çok fazla sincap var ve insanların yanlarına kadar gelip, insanların verdiği yiyecekleri yiyorlar.

PEKİ NE YEDİK?

Müzelerin orada arkadaşımla adını hatırlamadığım bir kafede oturup 5 Dolar'a bir tatlı alıp yemiştim ve bu mekan çok hoş bir yerdi bu yüzden o kafenin atmosferini hala unutamadım.
Ardından internetten bulduğumuz bir kebapçıya gittik, adı Grill Kabob'tu. Grill Kabob'ta seçtiğiniz menüye göre alttaki resimdeki gibi bir tabak geliyor . Bu menüde kebap,pilav,nohut ve içecek vardı ayrıca yanında ekmek ve sos veriyorlar, ücreti de 18 Dolar'dı.

Grill Kabob, Washington
Washington'da Adını Hatırlamadığım Bir Kafe

KONAKLAMA

Days Inn Alta Vista Hotel
Konaklama için merkeze yakın ve uygun fiyata bulduğumuz Days Inn Hotel'de kaldık.
Ücretini tam hatırlamıyorum ama 4 kişi için 120 Dolar gibi bir ücreti vardı.
Otel küçüktü ama rahat bir yerdi odaları da temizdi.
Gittiğimiz tarihte başkanlık seçimleri olduğu için gündemde Donald Trump ve Hillary Clinton vardı bu yüzden televizyonda onları takip ediyordum.

DİYANET CENTER OF AMERİCA

Washington'dan ayrılıp Philadelphia için sabah yola çıktık ve yolumuzun üzerinde Mrylan'ta olan, Washington DC merkezine 10 mil uzaklıkta olan Diyanet Center of America'ya uğramak için plan yaptık.
Bu caminin açılışını Recep Tayyip Erdoğan yaptı ve özel olarak bizzat kendisi ilgilenmiş.
Caminin toplam alanı 879 metrekaredir ve 1000 kişilik kapasitesi vardır. Buraya cami demek yetersiz kalır çünkü içinde konaklamak için otel, spor salonu, yüzme havuzu, hamam, sauna, jimnastik salonları, konferans salonu ve kütüphane gibi çok fazla alan var.
Gerçekten çok farklı bir yer burası, kesinlikle ziyaret edilmeli !